Monday, November 21, 2011

Tukar Lagi Adoiii hehehehe




Selamat malam sahabat2 aku sume..... em aku tak tahu la nape la aku rase tamplete aku sebelum ni nampak macam cantik sebab ready made tapi aku rase cam serabut la... malam ni gatal la tangan aku ni nak godeh2 blog aku ni.. kali ni walaupun nampak simple tapi tak pe la..aslkan ble aku tgk sedap mate memandang n senang aku nak edit n post....


Ok x tamplete aku kali ni... harap2 pas ni x nak tukar lagi la... kalo ader idea kongsi la ngan aku ea..sebab aku ni baru je nak blaja2 wat blog k....
Akhir kate Good Nite & sweet dream..... 
*****sambil2 tengok bola n terkejut2 dengan parent n adik aku ni menjerit tibe2 huhu (leh sakit jantung di watnye)




!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

0 Corat Coret:

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura