Monday, November 14, 2011

rindu bertalu


Haty ni terase lak nak mengetuk-ngetuk keyboard ni hehehehe.. tibe2 lak aty ni rse rindu kat seorang sahabat yang dah lame tak bersua dan mustahil untuk bersua di muke bumi ni.... kehadirannye wat kan aty ni sentiase happy di kala suke ataupun duke... perginye tanpa mengucapkan selamat tinggal...perginye tanpa di sangka...tapi Allah lebih sayangkan die....  Aku panggil die Aidil DTP(diploma tekn pembuatan).



Arwah adalah salah seorang kawan baik aku yang selalu amik berat tentang aku... aku rse terkilan sangat sebab tak reply meseg die yang terakhir kerana xnak wat bf (sekrg xbf) aku jeles tpi x sangke 2 la msg terakhir. mesti time 2 arwah nak ceritekan tentang sakit die kat aku..em...... sejak kejadian 2 aku mesti akan reply mesg kwn2 aku... 

Aku xkan lupe tarikh arwah meninggal dunia sebab tarikhnye same dengan besday aku.. 29/04/2010 die meninggalkan dunia ini sementara aku time 2 menanti wish besday darinye... entah mengapa hari 2 aku asyik ingtkn die je rupe2nye ader hikmah di sebaliknye.. luluh hati time ni bile dpt tahu arwah pergi kerana sakit kanser.. dalam die sentiase wat orang sekelilingnye ketawa riang tetapi di sebalik keriangannye tersimpan seribu satu rahsia yang tak terluah.... walaupun arwah dah pergi dekat setahun lebih tetapi hati ini sentiase die ader di muke bumi ini...

Aku doakan arwah di letakkan di tempat2 orang yang beriman...amin.. 
aku amat merinduinye... hanya seganggam doa dan Al-fatihah yang aku mampu berikan pada arwah sekarang ni....

**alamak tibe2 radio ni mcm paham2 lak leh kuarkan lagu Rahmat...segenggam setia..sedih2



!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

8 Corat Coret:

missp0tpet said...

Semoga arwah ditempatkan dalam golongan org2 yg beriman...amin~

Nasz said...

saya sedekah Al Fatihah kepada arwah kawan awak tu ye?

Eera Shera said...

semoga ALLAH mengampuni dosa2nya.. dan tempatkan dia dalam kalangan hamba yang mulia...amin..

Anonymous said...

salam..

sedih..alfatihah buat kawan baik awak....

yura said...

@Sekamar Rindu wsaam..terima kasih.... :)

yura said...

@Eera Shera terime kasih..amin:)

yura said...

@NasZ terime kasih

sharotai said...

semoga rohnye ditptkan dikalangan org beriman ,amin . (ADA ORG SYG SGT2 PADA ANDA CARILAH ORG ITU)

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura