Friday, November 11, 2011

menjadi diriku

aku suke sangat lagu ni sebab lagu ni ader maksud yang tersendiri kat diri aku.. so sape2 yang suke dengarla ye.....
meh la dengar same2 bukan maksud unk promosi lagu ni tapi unk kite hayati setiap liriknye... bersyukur dengan ape yang ader kat dlm dri kite....



Tak seperti bintang di langit
Tak seperti indah pelangi
Karena diriku bukanlah mereka
Ku apa adanya

Dan wajahku memang begini
Sikapku jelas tak sempurna
Ku akui ku bukanlah mereka
Ku apa adanya

Menjadi diriku
Dengan segala kekurangan
Menjadi diriku
Atas kelebihanku......


Terimalah aku
Seperti apa adanya
Aku hanya insan biasa
Ku pun tak sempurna

Tetap ku bangga
Atas apa yang ku punya
Setiap waktu ku nikmati
Anugerah hidup yang ku miliki



!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

2 Corat Coret:

Nasz said...

lagu ni pun bleh relatekan dengan diri saya.

yura said...

@NasZ
sy pun suke sgt lagu ni..... bile dgr lagu ni wat kite tersedar.... xperlu jdi org lain...jadilah dri kite seadanye...

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura