Tuesday, November 29, 2011

Kisah Silam Datang Lagi





Diri ini tak boleh menipu diri lagi, aku pernah lukiskan cinta di hati bersama dirinye.... cinta yang dulu bersemi kini menjadi masa lalu aku.... hati ini pernah hancur tak terkata... kepergiaanmu tanpa alasan yang pasti kau buat hatiku kini lemah tak berdaya.. Semakin hancur hatiku ini hingga aku tak boleh berdiri tegak dan bernafas lega.. kau biarkan aku menanggung segala kesakitan dan dugaan bersendirian.. Kau hilang ketike aku tersungkur.... Mengapa kini kau kembali menerjah hati ini setelah luke hampir pulih... Kau hadir setelah aku berubah wajah tak seperti dulu... di mana kau ketika hati ni terluke kerana sikapmu yang tidak pernah puas dengan ape yang di genggam...

Aku jua insan biasa yang punyai hati dan perasaan... bukan ini yang aku pinta.. memang aku mengaku aku kesunyian tapi cukuplah sering kali ati ni terluke keranamu.. Biarlah hati ni kosong tanpa sesiapa.. Biarlah aku dengan cara aku sendiri tanpa menyakiti hati sesiapa...... Setiap luka yang kau tinggalkan di hati ini telah aku maafkan... sebab aku tak mampu untuk memarahi sesiapa.. pada aku aku tidak berhak untuk mengadili sesiapa.... cukuplah kite sekadar sahabat biase walaupun aku tahu hanye kau sahaja yang memahami hati ni..em........maafkan aku... 





!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

2 Corat Coret:

cik atie said...

sedihnye zura... hukhukhuk.. sabar k..

yura said...

@miss atie
huhuhuhu mmg sedih sgt2.. smp x mampu n caye kat org lain lg n xtrime org lain wp aty ni dah cbe em.....

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura