Friday, November 25, 2011

Suke dalam duke


 Selamat Malam sume sahabat2 aku ni... saje je nak cite malam ni aku happy sgt sebab aku jadi wat kad jemputan kawin unk kawan aku walaupun x seberape cantik la kan..tapi ku puas hati sangat2... maklumlah aku ni kan masih blaja2 wat..hehehe wat pun sebab tunaikan permintaan kwan..so aku layankan je la.....


Yang sedihnye igtkan nak bercerite tapi tibe2 hilang mood lak.. mybe salah aku gak kot... tak pe la..... tak sangke ape yang aku wat leh wat orang terluke n terase secara tak sngaja.... Mybe lbih elok aku jadi cam dulu..senyap je n tak yah fikir pasal orang lain... tapi entah la..... tawakal je la..... nak luahkan macam tak mampu wat baik simpan n diam kan je la...nanti ok la  aku ni kot....




!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

5 Corat Coret:

SiKecilMirmO said...

Sabar ye... kte xmmpu nk jg hati sume org.. bese lh 2.. yg pntg.. hati kte k.. :)

yura said...

@SiKecilMirmO
em 2 la hay orag wp kite dah jge betl2 pasti ader gak yang akn kite lukekn secare x sengaje...xpe la.... tapi hati kan xleh tipu di sndiri

susulemakmanis said...

sabar yer dear..susah kiter nk puaskan ht semua org..

yura said...

@susulemakmanis
tq..... :)

FARAH said...

da follow cnie ya..
http://melaluidetik2kehidupan.blogspot.com/

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura