Wednesday, November 02, 2011

kias hati




 walaupun ramai yang menarik perhatian tetapi tidak ramai yang boleh menyentuh perasaan

Aku terdengar ungkapan ni mase aku nak g keje minggu lepas kat tv... tibe2 lak aty ni tertarik nak menulis tentang ungkapan ini.. Bila aku fikir sejenak ungkapan ni adalah satu ungkapan yang amat ringkas tetapi padat yang mempunyai maksud tersirat yang amat dalam bagi sesiapa yang memahaminye...

Ramai yang menjadi dambaan ( ayat skema la pulak huhu ) setiap orang contohnye ramai yang cantik, hensem, bergaye, bekerjaya dll tetapi sukar untuk mencari seseorang yang boleh menyentuh haty kite.. Betol tak?? Unik kan sekeping haty yang telah di ciptakan olehNya...

Pakaian, paras rupe dan cara hidup bukan ukuran untuk memastikan haty kite ni tersentuh (tapi x semestinye haty kte tersentuh ble pasangan kte ni romantik je ok huhu).. tetapi kerana izinnye lah haty ini akan merase satu perasaan yang sukar untuk di tafsirkan bukan..?

Bukan memilih pasangan atau teman hidup tetapi pada aku tak salah untuk kite memilih pasangan hidup kite sebab tu hak masing2... aku pun bukan memilih untuk mencari yang terbaik di kalangan yang terbaik tapi sekurang-kurangnye aku mesti jadi yang terbaik bukan untuk sesiapa tetapi untuk diri aku sendiri sebab kite ni hanyalah insan biase je ok.. betol tak?? Ke aku silap....huhuhu...

*** nape tah sekarang ni aku suke betul menulis tentang haty hehehe... mybe sebab haty 2 unik kan...





!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

0 Corat Coret:

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura