Wednesday, November 02, 2011

Bloh oh blog


Kenape aku menulis kat blog erk???

Z aku menulis bukan kerana nama tapi aku menulis mengikut apa yang aku rase. Ia adalah satu luahan rasa yang tak dapat di ungkapkan dengan kata-kata tetapi ia hanya boleh di rase. Hanya coretan terindah yang menjadi luahan rasa hati ini.

ZTak dapat aku nafikan kebanyakan ape yang aku ungkapkan adalah lahir dari haty ini dan kehidupan aku. Dengan cara penulisan ni la aku leh luahkan ape yang aku rase...sebab ni la cara aku nak legakan ape yang terbuku kat aty ni tanpa mengeluarkan kate2 sekadar untuk berkongsi sebagai penduan hidup supaya aku lebih mengenali keindahan alam dan juga mensyukuri ciptaan Allah..

Zaku menulis ikut ape yang aku rase dan sekadar ‘Luahan Rasa Seindah Bahasa’ di haty ini. Tidak aku nafikan ade juga artikel yang aku copy dari web lain sekadar untuk berkongsi maklumat dan pengetahuan..






!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

0 Corat Coret:

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura