Tuesday, November 29, 2011

Inilah Aku




Tak seperti bintang di langit, tak seperti indah pelangi kerana aku bukan mereka...
Wajahku sememangnya bergini sifatku terus terang aku katekan tidakla sempurne mane sebab aku buknnye mereka yang sempurne kerana inilah aku...

Menjadi diriku dengan segala kekurangan, menjadi diriku atas kelebihanku sendiri.. kerana pada aku setiap orang mempunyai kelebihan dan kekurangan masing-masing.. tiada siape di dunia ni yang berhak untuk memperlekehkan setiap sifat seseorang itu... kerane setiap ape yang di takdirkan mempunyai himah tersendiri..

Terimalah aku seperti apa adanya... sebab aku tahu aku insan yang tak mungkin sempurne tetapi aku tetap bangga dengan apa adernye dan aku menimati setiap waktu dengan anugerah yang aku miliki...

Tidak dapat aku nafikan pernah aku seringkali alpa dan menangisi setiap kekurangan diri tapi kini aku sedar setiap kekurangan diri ini lah yang membuatkan aku sering mengingatiNya... Jika aku terlalu sempurne di mata duniawi mungkin aku akan tenggelam di hayut dengan arus duniawi... Dan membuatkan aku lebih kuat untuk meghadapi masa akan datang.... Biarlah ape orang nak kate tentang aku semua tu tak penting.. yang penting aku tak menyakiti hati sesiapa..... :)





!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

5 Corat Coret:

Unknown said...

payah nak buat olang lain faham dan mengerti kiter ...biar jadi diri sendiri lagi bagus

amy said...

x usah lah nak merubah diri kiter kerana olang lain ...jadi diri sendiri lagi bagus

sue perbs.. said...

yeah.. nobody is perfect

ezzu said...

btol tu...setiap org ada kelebihan n kekurgan masing2...hehehe...pe2 pun jdi diri sendiri lebih baik...hehe

yura said...

@ezzu
tq..so xperlulah kite sedih kalo ader y persendekan kekurangan kite kan... no body perfect
tq sue sbb sudi komen

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura