Tuesday, September 27, 2011

petang yang suram

aku x thu la kenapa petang ni aku sedih sangat2 n marah sangat2...
aku x suke nak marah orang sbb bile aku marah ak mesti menangis...
x kisah nak cakap aku ni kuat nangis ke pe....
tapi aty aku ni sakit sangat n berat sangat2..
mybe menyimpan terlalu banyak rahsia dri kot...
dan memendam rase..
em....nak cube luahkan....
tapi..........




xtahu nak luahkan cam ne..
mcam2 kat otak aku ni pk.....
serabut pun ader..
rse macam nak g tempat yang jauh nak tenangkan aty.....
jauh dari orang yang aku kenali....
sedih sangat2....
nak cube luahkan tapi aku xthu nak luahkan cam ne...
nak cube cerita tapi x th nak cerita macam mane...
yang aku tahu air mata je teman aku...
Ya Allah beratnye dugaan yang kau berikan hingga  tak tertanggung rasenye nak nak mikul sume 2...
Kau kuatkan la diri ini untk hadapi semua ini dan......
 kau kurniakan la seseorang yang memahami hati ini.....
amin....

!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

0 Corat Coret:

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura