Monday, September 26, 2011

penat btul la.....



bila kita berdiam..
ada yg terus menyakiti...
bila kita bersabar..
ada lagi dugaan silih berganti
bila kita bersuara....
em.......
... bimbang ada yg terasa hati
ada baiknya aku terus berdiam dan bersabar
kerana hanya itu sahaja jalan yg terbaik utk mengatasi..
walaupun mungkin akhirnya kita yg terasa hati.
yg penting kita tak kan biarkan sesiapa pun merasa "pedihnya" terasa hati.
kerana kita sudah pun merasai...
biar aku je la yang rase kepedihan ni sorang.....
walaupun kadang kala mmg berat ati ni nak tanggung...
apa kan daya..
aku cume manusia biase.....

!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

1 Corat Coret:

miss atie said...

sabar banyak2 ye... dugaan2 tu akan mematangkan kt... ^_^

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura