Monday, December 05, 2011

Maaf saya tak Sengaja






Em.... maaf lahir dari ati ini kepada sesiapa yang dah aku lukekan atynye..
aku tak sengaja untuk melukakan hati sahabat2 aku yang lain... bukan sengaja untuk menolak hasrat hatimu tetapi hati ni sukar untuk mebuke pintu hati yang telah tertutup di sebabkan oleh kecuaian ku sendiri ke??...
Remuk jantung ku sakit hatiku saat aku terjatuh dahulu.. sungguh perit hidup ku, sungguh sepi malam tanpa bintang betapa sedihnye diriku 
ku rindukan masa lalu yang ingin di sayang dan menyayangi tetapi semua itu kenangan lame yang telah lame terbuku di hati ini... 
insyaallah allah akan bukekan aty ni jike itu jodoh yang telah tersurat sebab kite tak tahu sape teman hidup kite yang kekal abadi...
seperti yang telah aku luahkan ape yang tersirat di hati.... harap jangan salahkan diri ini...
aku sedang mencube yang terbaik untuk tidak melukakan hati sape...
biarlah kejujuran di berikan kepada insan yang sepatutnye walaupun kadang kala kejujuran itu amat melukakan....... 

♥ Belum TENTU kekasih mu ADALAH suami mu, ♥ Belum TENTU tunang mu ADALAH suami mu, ♥ Belum TENTU lelaki kau puja ADALAH suami mu, ♥ Belum TENTU lelaki kau benci ADALAH suami mu, ♥ Belum Tentu lelaki yang kau cintai ADALAH suami mu, ♥ TIADA siapa KETAHUI siapa BAKAL suaminya kerana JODOH telah menjadi RAHSIA ALLAH yang MAHA BIJAKSANA ♥

**** cinta yang di dambakan tidak seabadi cinta kepadaNya.... berusaha mengubah diri kepada yang lebih baik... alangkah kerdinye diri ini...



!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

4 Corat Coret:

mr E oSk girL said...

belum tentu juga suami mu itu adalah suamimu hingga hujung nyawa dan sampai syurga...doakan yang terbaik ^_^

~dya-ayda~ said...

salam...dya da follow blog ni..jom follow dya jugak..hehehe...tq..

Alyn Hussein said...

Alyn dah follow belog bungebunge !

sharotai said...

ape yg pnting cuba beri pluang kpada ssrg yg saat ini dan ketika ni menyayangi anda, berilah sdkt ruang utk die mmbuktikannya

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura