Thursday, December 08, 2011

Kena remove???


salam & morning sume.... hari ni nasib tak bape baik la... dah la tadi bangun lambat lak aduhai... ari ni sepatutnye aku offday tapi kene keje sebab manager kene g kursus kat jb seminggu.... so seminggu la aku kena keje non-stop..tapi tak pe la kan bukan selalu... leh lak semalam n ari ni aku asyik bangun lambat je.. semalam punch card  dah la terlewat ari ni lak lebih lewat dari semalam... aduhai.... 

banagun2 je dah kelam kabut parent cume gelak je n cakap 'sape suruh tdo semule tadi pas subuh' huhuhuhu padan muke aku kan... dah siap2 trs la naik moto(tempat keje dekat je la) kalo ujan br naik kete (jimat minyak cikit hehe)... pas dah punch 2 pert ni lapar kuar jap beli sarapan..leh lak ms start moto 2 kaki aku y terkehel ari 2 sakit semule...aduhai dah jalan terhencut2..
panjang betul intro ni kan...cume nak bagitahu masuk pjk pas beli breakfast trus bukak blog ni.. alangkah terkejtnye aku ble ader 2 blog yang remove dari jadi follower aku... em.... sedaih gak.. tapi nak wat cam ne kan... aku mintak maafla kat sape2 kalo blog ni ada  yang tak selesa sampai nak remove aku..... tak pe la kan.... 

****** terfikir kenapa sambil mengurut kaki yang terkehel ni..aduhai... :(



!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

2 Corat Coret:

Cerita Si Dia said...

apasal kena remove ? bdw , sabar ja la , keep smiling bebeh :D

yura said...

@stereohearts
em entahla..tapi xpe la nak wat cane kan..hehe tq

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura