Friday, December 02, 2011

Ibu dan Nak Jadi Pasangan Kekasih Hingga Ke Ranjang...


Selamat malam sume... mengucap panjang n beristifar bile ternampak 2 video yang menerangkan tentang hubungan kekasih ibu dan anak hingga ke ranjang... tak tahu nak ungkap cam ne..... memang terkejut bile pengacara dan penonton seperti bangge dengan pengakuan yang di buat.....
cube dengarkan video ni anggap ia sebagai tauladan dan pengajaran....












tak de agame yang menghalalkan perhubungan seperti ini....
ni lah dunia akhir zaman.....
terpinga2 bile dgo video ni ble pengakuan di wat pas2 penonton bertepuk tangan seolah2 menghalalkan hubungan tersebut.... Aku tak paham sume ni...
Ya Allah jauhkan la umatmu ini dari kesesatan.... 

*****bukan niat nak aibkan tapi sebagai peringatan dan pengajaran....

sumber : naraizudin

!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

3 Corat Coret:

wid said...

"yang penting saya bukan berzina ngan org lain...sama anak sendiri" ....
adessss.... mcm ni punya pandangan pun ada ke.??
jahilnya manusia zaman skrg ni...dh nk masuk zaman kegelapan semula lak

yura said...

@wid
tau xpe,,,boleh pitam rsenye hehe

ღ Nurrul said...

Manusia akhir zaman , bukankah itu satu tanda dunia akn musnah ? berbangga melakukan zina , bkan lebih hina dgn ank sendiri, nauzubillah.. minta kita semua dijauhkan amin...

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura