Friday, October 14, 2011

suram.

"setiap manusia mahu dirinya di sayangi dan menyayangi"





entah la kenape tbe2 hati ni suram je macam cuace kat luar 2..
sedang otak n aty berfikir gerangan2 yang igin mengetuk aty ini..
serba salah rasenye..
bukan xnak trime sape2 kat aty ni..
sume orang nak dirinye di sayangi n di sayangi..
aty ni dah cube untuk membuke setiap kali ader yang sudi untuk mengetuk...
tapi apakan daya...
aku tak mampu lagi untuk menyembukan luke kat aty ni..
mmg aku sentiase tersenyum gembire tetapi aty ni sentiase menangis... 
bukan mengenangkan kisah yang lame...
tetapi luke masih lagi berdarah...
bukan tidak redha dengan setiap pe yang berlaku...
tapi aku tak mampu untuk menyembuhkan aty ni...
biarla ia berlalu pergi dengan sendri tanpa sebarang paksaan...
Maaf jika diri ini telah melukakan aty sesiapa.. bukan 2 yang aku dambakan..
Maafkan la diri ni..aku x sengaja melakukan semua ini...
Maafkan la diri ini....

****** sambil terigat seseorang yang cube mengetuk pintu haty... mybe die pun terluke ckit... 





!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

0 Corat Coret:

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura