Saturday, October 01, 2011

Fobia CinTa



Ni lagu yang aku tujukan kepada sesiapa sahaja yang telah aku kecewakan secara sengaja ataupun tidak sengaja....
bukan sengaja untuk menolak tetapi ada sebb unk aku buat semua tu....
lebih baik ak berterus terang daripada aku terus mempermainkan perasaan orang y hargai kehadiran diri ini..
setiap lagu yang di pamerkan di blog ini ada kisahnye tersendiri...
kerana lagu leh meluahkan segala pe y tersirat di hati yang hanya aku fahami......





pijakkan kaki bagai tak terasa..
setiap kali lihat kau tersenyum mesra..
tapi hati tak berani lagi menghampiri..

denyutan jantungku tergendala..
kerana hati aku berkata-kata..
jangan terkena untuk kali kedua...
kan sengsara...

Bukan aku tak sudi terima..
cuma diri tak sanggup terluka..
dulu terlalu percaya..
tak sangka aku mangsa...
fobia cinta...

kini kau datang tawarkan segala...
bulan dan bintang sseluruh angkasa..
namun aku masih ragu-ragu jua...
Tak terima..

entah bila 
akan dapat percaya semula...
oh manusia..
cintai mereka...
adakah aku fobia cinta..

denyutan jantung ku tergendala....







!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

0 Corat Coret:

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura