Friday, October 07, 2011

dugaan yang tak akan aku lupe...


em....
aku tak tahu la cam ne nak mulekan lakaran hati aku kali ni... tapi yang aku tahu aku tgha fobia dengan ape yang berlaku semalam bile ader 2 penyamun yang bersenjatakan parang mask ke rumah aku melalui tingkap walaupun tingkap 2 ader besi...

cian adik aku kene ikat tangan n mulut smbil parang sntiase kat leher.. pe la org warge i****** kalo nak amik brg amik la jgn la libatkan nyawa orang....dah la ko tumpang negara oarang wat la cara tumpang... ko nak wat jahat g la negara sendiri... ko tau x aty aku cam ne time 2..teringat kat mak y tdo kat ruang tamu n teringat abah yang tdo kat bilik.... mmg saat yang menakutkan sampai aku xleh nak pk pape....

nak kate aku marah pun tak boleh sebab bende dah jadi... tapi aku terkilan sbb barg2 kesayangan dan barag2 amanah keje sume hilang.... Arghhh..... tapi aku redha sume dengan kehendak ketentuannya... aku tahu ada hikmah di sebalik dugaan ini... mybe ni sebagai peringatan allah kepada hambanya yang lalai.....






!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

1 Corat Coret:

miss atie said...

sabar dear... yang penting zura n famili semua selamat kan...

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura