Sunday, October 09, 2011

raye 2011

Bile dah raye n jumpa kawan2 yang bertahun2 tak jumpe mesti sume otak jadi mereng huhuhu.. aku pun ikut mereng skali... em walaupun dah habis rye baru aku nak post bende ni hehe.. terlambat la pulak.. tpi x pe...sume 2 memory terindah dalam kamus hidup aku.....


 Ngan kawan2 ms nak beraye umah dieorg..sempat amik gambar jap huhu


 Dapat gak la makan mee hailam mase ni padahal perut dah penuh macam nak meletup dah ni huhu...layan...........


 Kat trafic light pun sempt nak bergambr..pe la nak jadi ni huhuhu


 Mase ni malu gile bile kete sebelah tengokkan je... pape pun sempat bergambar lagi..huhu maklumlah setiap gambr ada kenangan huhu



 Sume muke dah kepenatan hahaha


 Ngantuk2 pun sempat nak posing...xpaham betul huhu


 Ni lak time raye pun masih ader kawan aku nak kwin huhu so sempat la merayap umah2 geng2 yang lain


 Terus amik gambr x heran pengantin kat pelamin huhu


 Nak balik pun sempat nak bergambar huhu

 Ni la kawan2 aku.... tapi ader gak yang x nak amik gambr hehe


 Masa raye pun ader gak kwan aku yang tunag..so layankan je la sambil2 leh raye skali kan2...

Ni la kawan2 aku yang sempat aku amik gambar... yang lain jumpe tp tak sempat nak amik gambar lak hahaha... pape pun korang mmg best n senget huhu

!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

0 Corat Coret:

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura