Sunday, October 09, 2011

kias cinta pasti terasa






Aku belajar melepaskan dirimu dari ruangan hatiku..

Aku belajar melepaskan untuk berbahagia atas kebahagiaanmu..
Aku juga berdoa agar aku di di permudahkan untuk menjauhi diriku darimu..
dan aku jua berdoa semoga aku bertemu dengan kebahagiaanku..
Sedari dulu aku bukan sesiapa di matamu..
Jadi aku mengharapkan jangan pernah untuk menjejaki diri ini lagi...
Kerana terlalu banyak luka yang telah kau tinggalkan..
Namun hanya satu je yang perlu kau tahu..
Kau tetap akan aku anggap sebagai sahabatku
Walaupun kita bukan lagi pasangan kekasih...


!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

2 Corat Coret:

Cik tikah said...

cik tikah kalau dah break up, mesti tak boleh nak kawan dgn dia dah. hehe...

yura said...

em..ye ke..saye x kisah..sebab xnak akhirkan sesuatu perhubungan dengan perpisahan..x best hehe

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura