Friday, May 11, 2012

Alhamdulillah


hi sume...
lame tak corat coret kat cni..
malam ni ter rajin lak nak ketuk2 key board ni...
start awl tahun 2012 aku aku mule la start wat biz on9 tudung.. nak wat part time je la katekan..
mcam2 masalah pelik2 yang berlaku semase menubuhkan page Ayura Collection...
 Masalah remeh temeh la masalah tah pape yang xde kne mngena ngan aku pun tbe2 aku terkne gak..
em pelik2 dunia ni kan... nasib baik la ader gak "sahabat" yang sll support aku unk mulekan biz n n naikkn smngt aku ble aku hampir give up..huhuhu.. thnz u all...
hanya Allah je la yang boleh bals jasa baik korang...
n lebh ak mengenali sahabat yang sebenar...

kalo u all rajin jengah2 la page aku 2 ye.. nak wat blog unk biz x bape nak tahu lg...
2 pun sekadar part time sbb xnak abaikan kje yang full time..
tapi mane tahu angan2 aku ni akan tercapai gak 1 ari nnt.. 
amin....

click la sini ye... thazzzz (*_*)

** xde kne mngena ngan sape2 ye... :P

!!Terima Kasih Sebab Sudi Baca....Jangan Lupe Komen Dan Like ye!!

0 Corat Coret:

Copyright @ segala penulisan adalah hak milik cik zura